Οι 4 top τάσεις στα ταξίδια το 2017

Οι 4 top τάσεις στα ταξίδια το 2017

Tις κυριότερες τάσεις και δυνατότητες που αναδύονται στα ταξίδια το 2017 και ποικίλουν από την επεξεργασία φωνητικών εντολών και τις επιστήμες δεδομένων μεχρι την τεχνητή νοημοσύνη και την εικονική πραγματικότητα, παρουσιάζει στο ehotelier ο επικεφαλής παγκόσμιου προϊόντος και σχεδιασμού του Ομίλου Expedia, Arthur Chapin.

Οι πάροχοι τουριστικών υπηρεσιών εργάζονται καθημερινά προκειμένου να κατανοήσουν και να εφαρμόσουν την τεχνολογία που θα προσφέρει την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία και θα δημιουργήσει τις καλύτερες επιχειρηματικές ευκαιρίες για ξενοδόχους.

Από την άλλη πλευρά, οι εμπειρίες καταναλωτή θα πρέπει να υπαγορεύουν την προσφορά των ξενοδοχείων, έτσι ώστε οι ξενοδόχοι να μπορούν να τους προσφέρουν σχετικές, έγκαιρες και τεχνολογικά επίκαιρες εμπειρίες.

-Τεχνολογία επόμενης γενιάς

Ο τρόπος με τον οποίο οι αναδυόμενες τεχνολογίες και πλατφόρμες θα διαμορφώσουν την ανάπτυξη της τουριστικής βιομηχανίας, αποτελεί κρίσιμο σημείο και αντικείμενο στρατηγικής.

Καθώς τα ταξίδια έχουν οπτική και εμπειρική φύση, η τεχνολογία εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας ταιριάζουν σε αυτά.

Τα ξενοδοχεία στο μέλλον μπορεί να προσφέρει ξεναγήσεις με τα πόδια και ξεναγό ή εικονική περιήγηση 360 μοιρών στο ξενοδοχείο και τα δωμάτιά του ως μέρος της εμπειρίας εφαρμογής του ξενοδοχείου.

Η προσωποποίηση και η απλότητα είναι βασικές απαιτήσεις του σύγχρονου καταναλωτή και η βιομηχανία θα πρέπει να προσαρμοσθεί σε αυτό. Από τη βελτίωση της αποτελεσματικότητας επεξεργασίας ομιλίας για chat bots που θα λειτουργούν σε πραγματικό χρόνο, μέχρι τις φωνητικές υπηρεσίες των Amazon Echo και Siri, τα ξενοδοχεία πρέπει να γίνουν εξυπνότερα για το πώς η τεχνολογία αλληλεπιδρά με τους καταναλωτές, προσφέροντας προσωποποιημένη, στιγμιαία και ικανοποιητική αλληλεπίδραση.

-Οικονομία διαμοιρασμού

Οι καταναλωτές επιλέγουν διαμονή τόσο σε ενοικιαζόμενα σπίτια όσο και σε ξενοδοχεία. Τα ξενοδοχεία προτιμώνται σε επαγγελματικά ταξίδια και σύντομες αποδράσεις αλλά για εκτεταμένες οικογενειακές διακοπές σε κατάλυμα με πολλά δωμάτια και κουζίνα, τα σπίτια είναι μοναδικά.

Eκτός από τη διαμονή κερδίζουν έδαφος και υπηρεσίες όπως το Uber Eats που παραδίδει φαγητό από παντού σχεδόν απευθείας στο δωμάτιο ξενοδοχείου.

Eυτυχώς τα ξενοδοχεία εντοπίζουν νέους τρόπους για να αναδειχθούν, από την προσφορά φαγητού και ποτού και τις μεταφορές των επισκεπτών από γειτονικά ενοικιαζόμενα σπίτια μέχρι τους κοινούς χώρους εργασίας και δωμάτια που μπορούν να φιλοξενήσουν συνέδρια.

-Κινητά τηλέφωνα

Τα κινητά δεν είναι απλώς μια πλατφόρμα αναζήτηση προσφορών αλλά και προτιμώμενος τρόπος αγορών. Οι καταναλωτές επιθυμούν να αποσυνδεθούν από τις συσκευές και να αλληλεπιδράσουν με ένα ταξιδιωτικό brand, όπως σε μια συζήτηση με έναν φίλο που μπορούν αρχίσουν και να τελειώσουν όποτε θέλουν, ανεξαρτήτως συσκευής.

Με τις συζητήσεις σε πραγματικό χρόνο με τα ξενοδοχεία μέσω κινητού, και με τη βοήθεια των chat bots, οι καταναλωτές μπορεί να έχουν καλύτερη εμπειρία και οι ξενοδόχοι να γίνονται ευκολότερα προσβάσιμοι σε αυτούς με νέους τρόπους και από νέες πλατφόρμες.

-Αντίληψη για τον καταναλωτή

Βάσει των μεγάλων δεδομένων, πλατφόρμες όπως η Expedia προσπαθούν να έχουν εικόνα για τα ζητούμενα των καταναλωτών, με σκοπό να κατανοήσουν την ταξιδιωτική συμπεριφορά τους και να μοιραστούν τα συμπεράσματά τους με τα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία προκειμένου να προσφερθούν οι καλύτερες δυνατές εμπειρίες.

Όταν εντοπίζονται ανερχόμενες τάσεις, τα ευρήματα εφαρμόζονται στις δοκιμές προϊόντων και λειτουργιών που έχουν στόχο να διευκολύνουν τη ζωή των καταναλωτών.

Οι πρόσφατες δοκιμές είχαν ως αποτέλεσμα οι επισκέπτες του Vacations by Marriott να μπορούν να κάνουν απευθείας κράτηση πακέτου διακοπών που περιλαμβάνει δωμάτιο ξενοδοχείου και πτήσεις από τις εκατοντάδες συνεργαζόμενες αεροπορικές εταιρίες της Expedia. Επίσης, όλοι οι συνεργάτες της Expedia που τώρα έχουν πρόσβαση σε chat bot, μπορούν να έχουν επικοινωνία σε πραγματικό χρόνο με τους πελάτες τους όλο το 24ωρο.

Πηγή: tornosnews.gr